רפלקסולוגיה

אופי הטיפול
בקליניקה מגוון טיפולים. הטיפולים מותאמים אישית לכל מטופל ע"י אבחון או על פי בקשה לטיפול ספציפי. שיטות הטיפול ברפלקסולוגיה הינן מגוונות ובעלות יכולת לטפל בתחום רחב של תלונות.

טיפול לפי תלונת המטופל
טיפול זה בא בעקבות תלונה ספציפית של המטופל על בעיה רפואית, כאב או כל תלונה על פגיעה באיכות החיים.
לדוגמה פריצת דיסק , הינו טיפול נקודתי בעמוד השדרה , באותה חוליה "פורצת" וגורמת לכאב.

טיפול הוליסטי
הטיפול נועד למטופלים ללא בעיה פיזית ספציפית , אך מעוניינים בשיפור איכות החיים , יקבלו טיפול שאינו מפריד בין גוף לנפש שיצור תחושות טובות ונעימות הן במהלך הטיפול והן במשך הזמן.

טיפול טעינת אנרגיות
הטיפול המתאים ביותר לאנשים שבאים להירגע ממרוץ החיים, לספק מרגוע לגוף ולהשקיט את הנפש. טיפולים אלו מומלצים לאנשים הנמצאים בנקודה מלחיצה בחייהם או ששגרת חייהם הינה לחוצה ומעייפת.
לדוגמה, נשים אחרי לידה שזקוקות לאנרגיות זמינות לטיפול בתינוקן, אנשי הייטק אשר שגרת יומם ארוכה ומייגעת ועוד.

טיפול לפי אלמנטים
הרפלקסולוגיה כחלק מהשקפת עולם הוליסטית שאינה מפרידה את האדם מן הטבע - בטבע ארבעה יסודות שולטים – אדמה , מים, אש ואויר. כף הרגל המייצגת את האדם אף היא מחולקת לאלמנטים , ובבסיס האמונה כי לכל אדם אלמנט מולד . את האלמנט המולד מזהים לפי מבנה כף הרגל שמקבילה לאופיו של האדם.
הבעיה מתעוררת כאשר אדם מתרחק מן האלמנט המולד שלו בעקבות פלישה של אלמנט אחר או יותר. התוצאה חוסר איזון.
מטרת הטיפול היא להחזיר את האדם לאלמנט המולד שלו ובכך להחזיר את האיזון לחייו.

למידע נוסף הקליקו: רפלקסולוגיה , דיקור סיני

לאבחון וטיפול בהתאמה אישית